KEY WEST, FLORIDA

Nederland

Zo na een hele lange reis van bijna 24 uur (deur tot deur) ben ik weer lekker thuis in de Keys. Ik ben erg blij dat ik ook echt het gevoel van thuiskomen heb als ik weer mijn huisje binnenloop. Dat is toch altijd weer even spannend zeker als je net in het o zo gezellige Nederland bent geweest. Mensen ik heb weer genoten in Nederland!! Het was helaas een beetje kort zodat het passen en meten was om iedereen even te zien. Maar ik had het gevoel alsof ik niet was weggeweest! Dat ik altijd een goed teken. Nu zit ik lekker met mijn kopje koffie in mijn serre en kijk naar de zonsopgang. Ik besef ook wat een geluksvogels we zijn dat we dit mogen meemaken. Wonen in dit heerlijke land en weten dat er niets veranderd in vriendschappen en familie die ver weg zijn. Middels skype, mail e.d lijkt het alsof iedereen om de hoek zit maar na een lange reis van Amsterdam naar Ke West besef je pas echt dat we aan de andere kant van de wereld zitten.
Key West staan deze week op zijn kop. Het is fantasyfest. Voor degene die nieuwsgierig zijn wat dat in houdt moeten jullie maar eens fantasyfest googlen op internet. Het is een soort carnaval wat 10 dagen duurt. Het thema is dit jaar vampiers, schurken en vixen. Gisteren na aankomst even de touristische route van het vliegveld naar huis gemaakt over Duvalstreet, je weet niet wat je meemaakt. Afgeladen vol de straten met mensen die verkleed zijn of gewoon niets aan hebben. Bodypainting is hier heel populair en helaas niet alleen voor de mensen die het kunnen hebben.. Als de jetlag het toelaat gaat voor ons het feest vanaf vanavond beginngen. Morgen gaan hugo en ik onze eerste vrijwilligerswerk doen. The black water pirates waar we lid van zijn (i.v.m boot) hebben gedurende fantasy fest een stand in de straat waar ze bier gaan verkopen voor een goed doel. Morgen mijn eerste barvrouw ervaring.
De rest van de week zit tot zondag helemaal volgeboekt met feestjes met allerlei verschillende thema's. Na fantasyfest zullen we weer wat foto's plaatsen.
Zondag gaan Hugo en ik voor 4 dagen naar Miami even bijkomen van al het gefeest...
Dikke kus van een nog steeds lekker warm Key West ik ben blij dat de colletjes en sjaals weer de kast in kunnen.
Liefs Le

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!