KEY WEST, FLORIDA

Groeten van Key West

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje vanuit een zonnig Key West. Het is alweer een tijdje geleden dat we wat van ons hebben laten horen en toch hebben we alweer een hoop gedaan. Alhowel het hier herfst is, is het nog steeds heerlijk weer hier. Nog steeds elke dag 30 graden celcius. De extreme hitte (of eigenlijk luchtvochtigheid) is wel aan het afnemen en daardoor wordt het alleen nog maar lekkerder hier in de Keyz.

Afgelopen twee weken is Frederieke op bezoek geweest. Leonie is naar Miami geweest om haar op te halen en de dames hebben vervolgens een weekje rondgereisd in Florida. Miami, Orlando, Everglades en uiteraard Key West. Ik was daarentegen op pad voor mijn werk. Ik ben een aantal dagen in Cartagena, Colombia en San Juan, Puerto Rico geweest. San Juan was een beetje kort maar Cartagena was echt geweldig. Mooie historische stad met veel gezellige pleintjes, terrassen en restaurantjes. En ik zat daar in een super chique hotel. Not bad!

Inmiddels heb ik mijn visvergunning - de militaire variant die ook goed is om te jagen, kreeft te vangen etc etc. Volgens mij mag ik zelfs de circus olifanten afschieten met mijn vergunning maar dat laat ik maar achterwege. Kreeften zijn echter niet meer veilig in mijn buurt. Gisteren nog even na het werk 6 kreeften gevangen en die liggen nu in de vriezer te wachten tot ze op de BBQ mogen. Heerlijk!

Vandaag afscheid genomen van Frederieke die vanavond weer terugvliegt naar Nederland. Wij gaan straks maar even een stukje varen denk ik en vanavond moet er gestapt worden... Volgende week komen mijn ouders gezellig en over twee weken gaat Leonie de kou trotseren in Nederland. Misschien dat ik nog even voor mijn werk naar Curacao ga.... Kortom, genoeg te doen.

Groetjes vanuit een zonovergoten Key West!

Reacties

Reacties

Minke en Dirk Peter

Lieve Magda en Jan,

We zijn erg benieuwd hoe jullie het maken al twijfelen we er geen moment aan dat jullie enorm genieten. Wat zal het leuk zijn om Hugo en Leonie weer te zien. Jullie zijn vast veel op stap om de omgeving te verkennen.
Hier in Zeeland is het nu nat en koud.

Een hartelijke groet voor jullie 4-tjes.


Minke, Dirk Peter, Barld en Wietske

Lin

Hallo,

Je kent me niet, maar ik ben op je site gekomen via het florida forum waar iemand deze site had staan.

Ik ben op zoek naar een fotograaf die op 16 februari in key west foto's wil maken. Wij trouwen daar.

Weet je iemand? Of kun je me verder helpen?

Groetjes Linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!