KEY WEST, FLORIDA

De eerste gasten..

Vandaag bedacht ik me opeens dat we alweer ruim 6 weken geleden Nederland hebben verlaten. Wat gaat de tijd toch snel, voor mijn gevoel is het nog zo kort geleden dan we met dikke tranen op Schiphol stonden. Maar als ik me bedenk wat we hier allemaal niet al hebben gedaan en hoeveel leuke mensen we hier hebben ontmoet dan lijkt het toch alweer een hele tijd dat we hier zijn. Het is dus duidelijk een dubbel gevoel. Maar een ding is zeker Hugo en ik genieten volop. Afgelopen week was HUgo drie dagen in Curacao en stond ik er even alleen voor, ook dat was geen probleem. Toen ik met mijn fiets door Key West aan het rijden was voelde ik me echt thuis. Afgelopen week hadden we onze eerste gasten. Sandra, Jean Paul en de kids waren op rondreis door Florida en kwamen even een kijkje nemen in Key West. UIteraard hebben we ze Key West vanaf het water laten zien. Op zaterdag zijn we heerlijk met de boot naar Boca Grande geweest, lekker lunchen en relaxen op het strand. Voor de 1e keer was het water ook een beetje verkoelend. NOrmaliter is het water zo'n 34 graden. De dag afgesloten met een biertje en een frozen Key Lime pie. Wij moesten 's avonds nog de hort op want we hadden een feestje bij de zuis Amerikaanse liasons officieren. Erg gezellig met een hoop eten, drankjes en dansjes. Wat kunnen die dansen zeg!!!
Ik heb het een beetje rustig gehouden, ja dat kan ik ook, want de volgende dag moest ik weer vroeg op. Samen met Lizelle had ik een boottripje geboekt, de ULTIMATE ADVENTURE! Een super leuke trip met jetskieen, parasailen!!!!, trampoline/klimwand op het water, kayakken en snorkelen. Echt super gaaf en ik voelde me super stoer hahaha. Jammer dat het halverwege de dag kei hard begon te regenen. Ik heb het voor het eerst sinds ik hier ben koud gehad. Maar gelukkig duren deze tropische buitjes nooit langer dan een uurtje.
Ik ben deze week ook serieus begonnen met golfen. Of het een succes wordt moet nog blijken. Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste les, helaas ging het niet zo goed als gehoopt. Deze week braaf geoefend en ik ga zo weer naar mijn volgende les , dus ik hoop dat ik deze week wat meer indruk kan maken hahahaha. De vraag die mij menig keer gesteld wordt is 'vind je het leuk' Is een sport sowieso leuk als je het niet kan hahahaha. Maar we zetten dit keer door!
Vandaag komen Wan & Tim voor 2 weken joehoe! We gaan ze vanmiddag ophalen in Miami en blijven het weekend gezellig daar. Een beetje relaxen, shoppen en uiteraard eten & drinken.. Shoppen wordt echt weer een keer tijd, want jullie zullen het niet geloven maar ik heb in 6 weken 1 korte broek gekocht... Dat ik nog geen afkick verschijnselen heb hahaha. Dat gaan we even inhalen in Miami. De komende weken is het voor mij dus ook een beetje vakantie! Dikke kus
:byebye:
Le

Reacties

Reacties

Natasja

Op het Allesamerikaforum stond een link naar jouw website en ik heb even een kijkje genomen. Jeetje, wat een mazzelaar ben jij zeg. Ik roep al jaren tegen mijn vriend; wat zou het toch mooi zijn als je uitgezonden wordt naar Key West. Ons favoriete plaatsje in Florida. Helaas ligt dat niet in zijn vakgebied. Wel gaan we eind oktober voor 3 jaar naar Washington. (zie http://ourlifeoverseas.blogspot.com/) Ik vond het leuk om je verhalen te lezen en ik kan alleen maar zeggen: Geniet er van!! Je foto's zijn ook erg mooi. Daardoor krijg ik weer zin in onze trip naar key West in augustus. Ik kom zeker nog eens terug om te kijken hoe het jullie vergaat in Key West.

Groetjes Natasja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!