KEY WEST, FLORIDA

Genieten

We zijn ondertussen 4 dagen op onze plaats van bestemming. Mijn goede voornemen, het eens wat rustiger aan te doen, wordt eigenlijk al gelijk aan de wilgen gehangen. Ik heb het drukker dan ooit hahaha. Je zou bijna denken dat het niet mogelijk is! Afgelopen vrijdag was er een feestje ter ere van het afscheid van Klaas- Jan (voorganger van Hugo). Een erg gezellige happening in een Ierse Pub. Ook hier in Amerika is het onmogelijk om nuchter zo'n kroeg uit te komen. Goede 1e indruk achter gelaten hahaha. Gelukkig lukte het niemand om nuchter te blijven.. Ontzettend aardige mensen ontmoet. Mariek, ik heb ook al een tennismaatje gevonden, en dat in de 1e week!! Jullie kennen mijn enthousiasme dus de volgende dag had ik de tuin vol met 'nieuwe vrienden' voor een BBQ. Wederom erg gezellige avond.
Vandaag (zondag) voor het eerst met de boot op pad geweest. Was trouwens ook de 1e keer dat ik uberhaupt met een teen het overheerlijke blauwe water aanraakte. We zijn via de mangroves (Mud Key) naar een zandplaat in de Golf van Mexico gevaren. Echt heerlijk toefen daar. Op de heen weg nog 5 dolfijnen met een kleintje gezien. Toch wel even schrikken zulke grote vissen op een paar meter afstand.
De avond heerlijk relaxed afgesloten met een BBQ van de left overs .. Tja die hoef je hier nooit weg te gooien aangezien je iedere dag kan BBQ-en. Jullie horen het wel, het leven is hier heel zwaar...

Reacties

Reacties

ester

Wat een leven!! Heerlijk hoor!! Leuk om julie verhalen te lezen!!!
X ester

maarten en Amy

Ziet er allemaal supper uit zo te zien zijn jullie lekker aan het genieten wij zitten nog even in de stresssss

groetjes maarten en Amy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!